Spy

Sitter uppe och väntar på sista episoden av Internet Icon ^^;;
När som helst snart.. c: Tar lite simonandmartina sålänge ^^
Super Junior ~ Spy

oh geez.. what the fuck happened with you suju..? min första thumb down på dom tror jag..
och Leeteuk nej.. nejnejnej, ingen GD-mittbena snälla.. SNÄLLAAAAAA~
dom lät inte som dom, >.< ingen lät som sig själv förutom Shindong..
MVn påminde om James Bond filmerna.. jag hatar James Bond. just had to let it out there.. oh geez..
SEXY, FREE AND SINGLE FOREVER REPEAT I HOPP OM ATT FÅ BORT DENNA FRÅN MITT HUVUD/MINA ÖGON/MINA ÖRON.. ouch.


Kommentarer
Postat av: Taeminnie

Ikr!! Fatta inte vart SUjU tog vägen Dx

Svar: aah, bra att jag inte är ensam ><
kori.blogg.se

2012-08-28 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0